Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Γ1 και Γ4, καθώς και οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του Ομίλου Χημείας, στο πλαίσιο των μαθημάτων Βιολογίας και Χημείας και του ομίλου Χημείας, επισκέφτηκαν το Μουσείο Ιστορίας της Ιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του μουσείου και …











