Στα πλαίσια των 200 χρόνων από την 1η δημοσίευση των παραμυθιών των αδελφών Γκριμ, το Ινστιτούτο Γκαίτε στο Μιλάνο της Ιταλίας κάλεσε εκπαιδευτικούς από κράτη της Μεσογείου να συμμετέχουν με τους μαθητές/τις μαθήτριες τους σε αυτό το πρόγραμμα, στο οποίο ένας βάτραχος παραμυθάς φέρνει τα παραμύθια σε κάθε σχολείο και τα διαβάζει μαζί με τα …











