Η φετινή σχολική χρονιά (2024-25) σηματοδοτήθηκε από μια καινοτόμα και δημιουργική δράση στο πλαίσιο της Σχολικής Βιβλιοθήκης: την εκμάθηση του πνευματικού αθλήματος μπριτζ σε ομάδα είκοσι μαθητών. Το μπριτζ, ένα παιχνίδι στρατηγικής, λογικής και συνεργασίας, προσφέρει πολύτιμα γνωστικά και κοινωνικά οφέλη για παιδιά και εφήβους. Μέσα από τη διαδικασία εκμάθησης και εξάσκησης, οι μαθητές καλλιέργησαν την κριτική σκέψη, την ικανότητα λήψης αποφάσεων, την προσοχή στη λεπτομέρεια, καθώς και δεξιότητες όπως η υπομονή, η πειθαρχία, η διαχείριση συναισθημάτων και η ομαδικότητα.
Η δράση υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου Αλέξη Αναγνώστου, Βασιλικής Βλάχα και Μαρίας Παπαγεωργίου, ενώ καθοριστική υπήρξε η συμβολή του διαπιστευμένου εκπαιδευτή από την Ελληνική Ομοσπονδία Μπριτζ, Λάζαρου Καραγιαννόπουλου, ο οποίος μετέδωσε στους μαθητές τη γνώση και το πάθος του για το άθλημα.
Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν ενθουσιώδης, με ενεργή και σταθερή συμμετοχή καθ’ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων. Μέσα από το παιχνίδι δημιουργήθηκε ένα πλαίσιο μάθησης που συνδύαζε τη διασκέδαση με τη γνωστική ενδυνάμωση, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του μπριτζ ως εκπαιδευτικού εργαλείου. Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στη γενικότερη φιλοσοφία του σχολείου για την καλλιέργεια όχι μόνο των γνωστικών, αλλά και των κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα από δημιουργικές, καινοτόμες και βιωματικές προσεγγίσεις.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές που συμμετείχαν, τους εκπαιδευτικούς και τον κ. Καραγιαννόπουλο για την πολύτιμη συμβολή τους. Ευχόμαστε αυτή η πρώτη επαφή με το μπριτζ να είναι μόνο η αρχή για μια διαρκή και ουσιαστική ενασχόληση με ένα πνευματικό άθλημα που συνδυάζει την ψυχαγωγία με την προσωπική ανάπτυξη.