«

»

Μάι 25 2026

Συμμετοχή στο πρόγραμμα The Tipping Point

Κατά το σχολικό έτος 2025-2026, οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α3 του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Tipping Point” (TTP), στο πλαίσιο των Σχεδίων Δράσης «Είμαστε εδώ, είμαστε μαζί» και «Zosim-Eco School». Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές να ενημερωθούν για σπουδές και επαγγέλματα του ενδιαφέροντός τους, ώστε να λάβουν πιο συνειδητά αποφάσεις για τα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά τους βήματα. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας “100mentors”.

Συμμετοχή στο πρόγραμμα "The Tipping Point"_26

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Π. Βρίγκα, Μ.Εξάρχου, Ε.Ράπτη

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://gym-zosim.ioa.sch.gr/symmetochi-sto-programma-the-tipping-point/