«

»

Απρ 29 2026

Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Βλέπω & συζητώ” για την ψυχική υγεία

Στο πλαίσιο του ΑΠΣ του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, των Εργαστηρίων δεξιοτήτων και του Σχεδίου δράσης “Είμαστε εδώ, είμαστε μαζί”, τέσσερις εκπαιδευτικοί και πέντε διαφορετικά τμήματα (Α3, Α4, Β1, Β3, Γ4) του σχολείου μας συμμετείχαν, από τον Νοέμβριο ως τον Απρίλιο, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Βλέπω & συζητώ: μικρές ταινίες, μεγάλες ιδέες για την ψυχική υγεία”. Πρόκειται για ένα πανελλήνιο πρόγραμμα κριτικής θέασης κινηματογράφου του Κέντρου οπτικοακουστικής παιδείας “Καρπός”, που περιλάμβανε την προβολή 5 ταινιών μικρού μήκους για θέματα ψυχικής υγείας που απασχολούν τους νέους (φοβίες, μοναξιά, άγχη, εφηβεία, κατάθλιψη), συζήτηση και ψηφοφορία σχετικά με το περιεχόμενο των ταινιών και προαιρετικές δημιουργικές δραστηριότητες (κριτική ταινίας, ταινία μικρού μήκους). 

Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν για θέματα ψυχικής υγείας, να εξερευνήσουν τη συναισθηματική τους ευημερία μέσα από την τέχνη στο ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον της τάξης και να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά για θέματα που απασχολούν συστηματικά τους εφήβους. Παράλληλα, μέσω του κινηματογραφικού γραμματισμού ενισχύθηκε η κριτική τους σκέψη, η αλληλεγγύη και η ενσυναίσθηση.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Παναγιώτα Βρίγκα, Μαρία Παπαγεωργίου, Παναγιώτα Παππά, Μαρία Πετρίδου

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://gym-zosim.ioa.sch.gr/symmetochi-sto-ekpaideftiko-programma-vlepo-syzito-gia-tin-psychiki-ygeia/