«

»

Σεπ 27 2014

Όμιλοι σχολικού έτους 2014-15

Στο Σχολείο μας, το σχολικό έτος 2014-15, θα λειτουργήσουν οι παρακάτω Όμιλοι Δραστηριοτήτων και Αριστείας.

 

ΟΜΙΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΗΜΕΡΑ
“Εκφραστική ανάγνωση και δημιουργική γραφή εστιασμένη στο θεατρικό λόγο και τη θεατρική πράξη”
Α. Μπουκουβάλα (ΠΕ02) ΔΕΥΤΕΡΑκαιΠΕΜΠΤΗ
Η λειτουργία του Ομίλου στοχεύει στην προαγωγή των αρχών της ανθρωπιστικής εκπαίδευσης μέσα από το θέατρο και τη δημιουργική γραφή. Βιώνοντας την δημιουργική εμπειρία που επεκτείνει το χώρο έκφρασης των καλλιτεχνικών ανησυχιών των μαθητών και ασκεί το αισθητικό τους κριτήριο και  τη συλλογικότητα και αλληλεγγύη που αναπτύσσεται στο πλαίσιο της ομάδας, θα επιχειρήσουμε να περάσουμε από το βίωμα στη γνώση και από την δημιουργική ανάγνωση και γραφή στη θεατρική πράξη. Όσοι συμμετέχουν θα πρέπει να είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν ένα μονοπάτι που έχει στόχο, αλλά όχι προαποφασισμένο προορισμό, να απολαύσουν κάθε στιγμή της διαδρομής και να ελπίζουν στην “μαγική μετουσίωση” που μας επιτρέπει η ενασχόληση με την τέχνη.
“Εικαστικές Τέχνες. Από το σχέδιο στη ζωγραφική”
Ι. Ζωγάκης (ΠΕ08) ΤΡΙΤΗ
“Η τέχνη του ευτελούς. Δημιουργώ με απλά υλικά.”
Κ. Σταύρου (ΠΕ13) ΤΡΙΤΗ
“Πληροφορική. Μαθαίνω να προγραμματίζω”
Μ. Εξάρχου (ΠΕ19)Ε. Ράπτη (ΠΕ19) ΤΕΤΑΡΤΗ
Στόχοι του ομίλου είναι η εμπέδωση του τρόπου επίλυσης προβλημάτων (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, δοκιμή, πειραματισμός, αξιολόγηση, ανατροφοδότηση). Μέσω του περιβάλλοντος οπτικού προγραμματισμού που μας δίνει ο μικρόκοσμος του Scratch, δίνεται η δυνατότητα για πειραματισμό, δοκιμή  και  ενεργό  συμμετοχή  από  τους  μαθητές,  ανάπτυξη της  κριτικής σκέψης,  καλλιέργεια  της  δημιουργικής  σκέψης, της  διορατικότητας  και  της  πρωτοτυπίας, ύπαρξη  άμεσης  εμπειρίας, υλοποίηση ρεαλιστικών σεναρίων (πχ. Δημιουργίας ενός απλού παιχνιδιού), ανάπτυξη της καινοτομίας, προσέγγιση λύσης προβλημάτων με ομαδική εργασία (ενεργητική βιωματική και συνεργατική μάθηση), ανάπτυξη νοητικών δεξιοτήτων (αναλυτική και συνθετική σκέψη), κοινωνικοποίηση μέσω της συνεργασίας και της άμιλλας και απομυθοποίηση της Τεχνολογίας.
“Δημιουργικότητα και αριστεία στα Μαθηματικά”
Ι. Σιόζος (ΠΕ03) ΠΕΜΠΤΗ
“Φιλαναγνωσία. Λογοτεχνία της περιπέτειας και του φανταστικού.”
Μ. Πετρίδου (ΠΕ02)Ε. Ζήκου (ΠΕ02) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Πρώτος και κύριος στόχος του Ομίλου είναι η ενίσχυση της φιλαναγνωσίας. Στοχεύουμε στην αισθητική απόλαυση της λογοτεχνίας, στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας και της δημιουργικής φαντασίας των μαθητών, στη συνειδητή και όχι μηχανική ανάγνωση και παράλληλα επιδιώκουμε τη βιωματική μάθηση μέσα από δραστηριότητες. Στις συναντήσεις μας διαβάζουμε, αναλύουμε και σχολιάζουμε βιβλία, ανακαλύπτουμε τους νόμους της τέχνης του λόγου και συνδέουμε τη λογοτεχνία με άλλες μορφές της τέχνης. Μέρος της δουλειάς μας (παρουσιάσεις, βιβλιοπροτάσεις, σχόλια, δραστηριότητες) μπορείτε να δείτε στο συνεργατικό μας ιστολόγιο, Όμιλος Φιλαναγνωσίας.
“Κατάκτηση επιπέδου Β2 στην Αγγλική Γλώσσα.”
Ι. Τσιπλακίδης (ΠΕ06) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Η διδασκαλία και εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο πλαίσιο του Ομίλου Αγγλικής Γλώσσας έχει ως στόχο την καλλιέργεια της επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών και την ανάπτυξη δεξιοτήτων παραγωγής και κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου. Στοχεύει, επίσης, στην κατάκτηση της επικοινωνιακής επάρκειας σε επίπεδο γλωσσομάθειας Β2 (καλή γνώση), σύμφωνα με την εξάβαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης. Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας θα προετοιμάσει τους μαθητές για τη ζωή στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν τη διαπολιτισμική τους συνείδηση.
“Moυσική έκφραση και δημιουργία”
Κ. Μπεκιάρη (ΠΕ16) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Στον Όμιλο Μουσικής Έκφρασης και Δημιουργίας για το σχολικό έτος 2014-2015 θα συσταθούν δύο μουσικά σύνολα (ενόργανο και φωνητικό) και οι μαθητές θα διερευνήσουν και θα παρουσιάσουν σύγχρονες μουσικές τάσεις και τραγούδια, δηλαδή ένα μουσικό θέμα ανάλογο με τα ενδιαφέροντά τους. Οι μαθητές στο συγκεκριμένο Όμιλο αναπτύσσουν δεξιότητες, καλλιεργούν και αξιοποιούν τις ικανότητές τους και ταυτόχρονα εξωτερικεύουν τα συναισθήματά τους και γεύονται την αισθητική συγκίνηση που απορρέει από τη Μουσική.

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://gym-zosim.ioa.sch.gr/omili-scholikou-etous-2014-15/