Ιουν 29 2015

Αναλυτική βαθμολογία υποψηφίων εισαγωγικών εξετάσεων 2015

Οι βαθμολογίες των υποψηφίων μαθητών των εισαγωγικών εξετάσεων για το σχολικό έτος 2015-16, θα είναι διαθέσιμες από την Τρίτη 30/6/2015 στην ιστοσελίδα της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνδέονται με τους κωδικούς τους.

Από τη Διεύθυνση

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/analitiki-vathmologia-ipopsifion-isagogikon-exetaseon-2015/

Ιουν 29 2015

Ανακοίνωση για τους επιτυχόντες μαθητές των εισαγωγικών εξετάσεων 2015

Παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των επιτυχόντων μαθητών για την Α΄τάξη του σχ. έτους 2015-16, να επικοινωνήσουν με το σχολείο και να δηλώσουν τη β΄ ξένη γλώσσα επιλογής του παιδιού τους.
Οι γλώσσες επιλογής που διδάσκονται στο σχολείο είναι Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά.
Το σχολείο θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι 30/6/2015 και κάθε Πέμπτη του Ιουλίου και του Αυγούστου από 8:30 πμ. μέχρι 13:30 μμ.

Από τη Διεύθυνση

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/anakinosi-gia-tous-epitichontes-mathites-ton-isagogikon-exetaseon-2015/

Ιουν 27 2015

Αποτελέσματα εισαγωγικών εξετάσεων 2015

 

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα των εισαγωγικών εξετάσεων για το σχολικό έτος 2015-16 εδώ.

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/apotelesmata-isagogikon-exetaseon-2015/

Ιουν 25 2015

Τελετή αποφοίτησης Γ τάξης σχολικού έτους 2014 – 2015

Η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου της σχολικής χρονιάς 2014-15 θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015, ώρα 19:00 στο Καμπέρειο Θέατρο.

prosklisi_apofitisis2015

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/teleti-apofitisis-g-taxis-scholikou-etous-2015/

Ιουν 25 2015

Θεατρική παράσταση του Ομίλου Δημιουργικής γραφής και Θεάτρου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων και ο  Όμιλος «Εκφραστικής  Ανάγνωσης, Δημιουργικής Γραφής και Θεάτρου»  του σχολείου παρουσιάζουν το έργο «Η Κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος των θαυμάτων» την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015, ώρα 19:00 στο Καμπέρειο Θέατρο. Η παράσταση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της  Συνάντησης Μαθητικών Θιάσων  που οργανώνει το ΔΗ.ΠΕ.Θ. Ι. και μετά το πέρας της θα ακολουθήσει η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου της σχολικής χρονιάς 2014-15.

Το κείμενο του έργου αποτελεί καρπό της δημιουργικής εργασίας των μαθητών της Α΄ και της Β΄ τάξης  που συμμετείχαν στον Εκπαιδευτικό Όμιλο κατά το σχολικό έτος 2014-15 υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης καθηγήτριας, Άννας Μπουκουβάλα. Οι μαθητές, βιωματικά μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και το θεατρικό παιγνίδι, διερεύνησαν τις μεθόδους  με τις οποίες θα μπορούσαν  να  διαγράψουν  έναν ρόλο, τον τρόπο με τον οποίο οι διαφορετικοί ρόλοι μπορούν τελικά να συνδυαστούν και να αλληλεπιδράσουν δημιουργώντας δράση και τελικά ό,τι συνέλαβαν  ως ιστορία δοκίμασαν να το μετατρέψουν σε λιτό και περιεκτικό θεατρικό λόγο.

Έμπνευση άντλησαν από τη ζωή τους, και πιο συγκεκριμένα από το επίκαιρο για εκείνους θέμα της εφηβείας, των προβλημάτων της και προβληματισμών τους πάνω σ” αυτό. Θεατρικό καμβά, από όπου ξεπήδησαν οι χαρακτήρες του έργου, αποτέλεσε το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας, με τους συμβολισμούς του, σε συνομιλία με το εξίσου γνωστό κι αγαπημένο έργο του Λ. Κάρολ, Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

prosklisi_apofitisis2015

afisa_apofitisis2015

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/theatriki-parastasi-tou-omilou-dimiourgikis-grafis-ke-theatrou/

Ιουν 24 2015

Λύκεια φοίτησης των μαθητών του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2015-16

Μπορείτε να δείτε τα Λύκεια στα οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2015-16 εδώ.

 

 

.

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/likia-fitisis-ton-mathiton-tou-scholiou-mas-gia-to-scholiko-etos-2015-16/

Ιουν 23 2015

Οι υδάτινοι όγκοι της Ηπείρου

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής

  1. Τίτλος του προγράμματος:

«Οι υδάτινοι όγκοι της Ηπείρου: φύση, οικολογικοί κίνδυνοι, παράδοση και πολιτισμός»

  1. Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:

Τσιπλακίδης Ιάκωβος (ΠΕ06) και Μπεκιάρη Καλλιόπη (ΠΕ16)

  1. Τμήμα: Β4
  2. Συνοπτική περιγραφή:

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2014-2015 και εντάσσεται στη θεματολογία: «Η έννοια της Διατήρησης του Φυσικού Περιβάλλοντος».

  1. Στόχοι του προγράμματος:

(α) Γνωριμία των μαθητών με το φυσικό περιβάλλον της Ηπείρου, και ειδικότερα τους ποταμούς και τις λίμνες, συνειδητοποίηση της σχέσης ανάμεσα στον άνθρωπο και το φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον. Στο επίπεδο στάσεων και αξιών, ανάπτυξη στάσης υπευθυνότητας απέναντι στη φύση, (β) έκφραση των συναισθημάτων των μαθητών για το περιβάλλον και προβληματισμός για αυτό, (γ) παροχή γνώσεων σχετικά με τους κινδύνους που απειλούν τους υδάτινους όγκους της Ηπείρου, διαπίστωση δυνατοτήτων παρέμβασης για την προστασία τους, (δ) συνειδητοποίηση της σύνδεσης ανάμεσα στο φυσικό περιβάλλον, την παράδοση, τον πολιτισμό και τη μουσική, (ε) αξιοποίηση βιβλίων από τη σχολική βιβλιοθήκη, κριτική ανάγνωση και δημιουργική γραφή, (στ) χρησιμοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για παιδαγωγικούς στόχους, (ζ) εξοικείωση με την εργασία σε ομάδες, τη συλλογή πληροφοριών από διάφορες πηγές (π.χ. διαδίκτυο, βιβλιοθήκη) και την κριτική επεξεργασία πληροφοριών.

  1. Θέματα/ζητήματα που διερευνήθηκαν

(α) Εξερευνώντας το Περιβάλλον, (β) Υδάτινο Περιβάλλον (Ποτάμια –Λίμνες), (γ) Τα γεφύρια της Ηπείρου, (δ) Τα γεφύρια των Ζαγοροχωρίων, (ε) Τα πουλιά που ζουν στο νερό, (στ) Ζαγοροχώρια-ένας ταξιδιωτικός οδηγός

  1. Μεθοδολογία υλοποίησης:

Για την υλοποίηση του προγράμματος αξιοποιήθηκε παιδαγωγικά η ακόλουθη μεθοδολογία: (α) εργασία σε ομάδες για την υλοποίηση project, (β) διαθεματική, βιωματική, διερευνητική προσέγγιση, (γ) βιβλιογραφική έρευνα, (δ) έρευνα πεδίου (επίσκεψη στο Κέντρο Πληροφόρησης Λίμνης Παμβώτιδας).

Το πρόγραμμα χαρακτηρίστηκε από την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών και το ενδιαφέρον τους για τις δραστηριότητες του προγράμματος.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/i-idatini-ogki-tis-ipirou/

Ιουν 23 2015

Hμερίδα «Η Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση» – Διάχυση αποτελεσμάτων

Την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015 η Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ηπείρου διοργάνωσε Ημερίδα Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Δράσεων με θέμα «Η Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση». Στην ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Grand Serai, στα Ιωάννινα, συμμετείχαν δύο εκπαιδευτικοί από το σχολείο μας: η κ. Ελένη Γκαδρή, καθηγήτρια Γερμανικών και η κ. Ελένη Χαρτζάβαλου, καθηγήτρια Γαλλικών.

 

Η κ. Ελένη Γκαδρή παρουσίασε τις δράσεις ΚΑ1 «Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης» και ΚΑ2 «Συνεργασίες για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών – Στρατηγικές συμπράξεις – Εταιρικές σχέσεις μεταξύ σχολείων» του προγράμματος Erasmus+, οι οποίες υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015.

imerida_gadri

Η κ. Ελένη Χαρτζάβαλου παρουσίασε το eTwinning πρόγραμμα συνεργασίας μεταξύ δώδεκα Ευρωπαϊκών σχολείων με τίτλο «Οδυσσέας 2014», το οποίο εκπονήθηκε τη σχολική χρονιά 2013-14 και απέσπασε το 1ο Βραβείο Γαλλικής Γλώσσας στα πλαίσια των Ευρωπαϊκών βραβείων 2015.imerida_xartzavalou

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/hmerida-i-evropaiki-diastasi-stin-ekpedefsi-diachisi-apotelesmaton/

Ιουν 22 2015

Αποτελέσματα σχολικού έτους 2014-15

Οι έλεγχοι των μαθητών θα δοθούν την Τρίτη 23/6/2015 από τις 8:30 πμ. έως τις 13:30 μμ., κάθε επόμενη εργάσιμη ημέρα έως και τις 30/6/2015 κατά τις ίδιες ώρες και τον Ιούλιο και Αύγουστο κάθε Πέμπτη κατά τις ίδιες ώρες.

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/apotelesmata-scholikou-etous-2014-15/

Ιουν 21 2015

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Ξάνθη

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος E-twinning «Η Διαπολιτισμικότητα στον χώρο και τον χρόνο», που υλοποιείται κατά το σχολικό έτος 2014-2015 στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων, πραγματοποιήθηκε η τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή των τμημάτων Α1, Γ1 και Γ4 στην Ξάνθη και Καβάλα από την 1η έως τις 3 Μαρτίου 2015, με τη συμμετοχή 49 μαθητών και τριών συνοδών εκπαιδευτικών: Τόκη Βασιλικής (ΠΕ19), Ζήκου Ελένης (ΠΕ02) και Νόννη-Βλάχου Λευκοθέας (ΠΕ02).

Το πρόγραμμα κάλυπτε ένα ευρύ φάσμα περιηγήσεων και επισκέψεων, όπως: σε Πομάκικο χωριό με ξεναγό έναν Πομάκο δημοσιογράφο, ο οποίος έδινε πολύτιμες πληροφορίες για τον ιδιαίτερο πολιτισμό, τη γλώσσα και τις συνήθειες αυτής της πληθυσμιακής ομάδας, στο «Σπίτι της Σκιάς» (Μουσείο Σκιών με ανακυκλώσιμα υλικά του Τριαντάφυλλου Βαΐτση, μοναδικό του είδους στην Ελλάδα), στο Αρχαιολογικό Μουσείο, στη Δημοτική Πινακοθήκη, στο Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης (αντλήσαμε πληροφορίες για την «Ξάνθη-Πόλη με τα Χίλια Χρώματα», που αντανακλά τόσο την ποικιλία των κατοίκων της  όσο και τη συνύπαρξη των πολιτισμών τους [γηγενείς, μουσουλμάνοι, Πομάκοι, παλιννοστούντες, Εβραίοι, Ρομά] στο πέρασμα του χρόνου). Με την περιήγησή μας στην Παλιά Πόλη είχαμε την εμπειρία της επαφής με έναν ολοζώντανο παραδοσιακό πολιτιστικό χώρο με πολλές ιδιαιτερότητες αλλά και αναφορές σε ηπειρώτικα στοιχεία (αρχιτεκτονικής, λαογραφίας, γαστρονομίας).

Αξίζει να σημειωθεί η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Διαπολιτισμικό 5ο Γυμνάσιο Ξάνθης (συνεργαζόμενο σχολείο στο πρόγραμμα Ε-twinning) όπου πραγματοποιήθηκε η βιωματική επικοινωνία με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, με τους οποίους μέχρι τότε είχε υπάρξει μόνο διαδικτυακή επαφή. Η υποδοχή ήταν εγκάρδια, με προσφορά και ανταλλαγή τοπικών εδεσμάτων, ξενάγηση στον εσωτερικό χώρο του σχολείου, συμμετοχή σε ομαδικά παιχνίδια, παρακολούθηση παρουσίασης για την πόλη και τον πολιτισμό της,  γεγονός που είχε έντονη συγκινησιακή φόρτιση για όλους τους εμπλεκόμενους και δημιούργησε την προοπτική για άμεση μελλοντική συνεργασία σε αντίστοιχη εκπαιδευτική επίσκεψή τους στο σχολείο μας στα Ιωάννινα κατά τα τέλη Απριλίου. Τελευταίος σταθμός της εκδρομής ήταν η πόλη της Καβάλας, σε μνημεία και χώρους της οποίας ξεναγηθήκαμε (Καμάρες, Κάστρο, Ιμαρέτ), διαπιστώνοντας και εκεί το διαπολιτισμικό στοιχείο που επικρατεί.

Σκοπός της εκπαιδευτικής εκδρομής μας ήταν εμπειρικά να εντοπίσουμε και διαθεματικά να αξιολογήσουμε, με βάση τις γνώσεις μας και τις ομαδοσυνεργατικές εργασίες που εκπονήθηκαν για το πρόγραμμά μας, τη διαπολιτισμικότητα στη συγκεκριμένη περιοχή, η οποία φέρει πολλά κοινά στοιχεία με τα Ιωάννινα ως τόπο συνάντησης πολιτισμών. Οι μαθητές και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε μία βιωματική-διαδραστική επαφή με αυτά τα στοιχεία στον ίδιο τον χώρο όπου δημιουργήθηκαν και όπως διατηρούνται στη σύγχρονη εποχή. Η διαπολιτισμική προσέγγιση διεύρυνε τους ορίζοντές μας, καθώς συνειδητοποιήσαμε την αξία της συνύπαρξης των πολιτισμών διαχρονικά τόσο στον τομέα του πολιτισμού όσο και του ανθρωπιστικού πνεύματος γενικότερα.

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/ekpedeftiki-ekdromi-stin-xanthi/

Παλαιότερα άρθρα «

Φέρε περισσότερα στοιχεία