Ιουλ 07 2015

Όμιλοι Δημιουργικότητας & Αριστείας – Σχολικό Έτος 2015-16

Όμιλοι Δημιουργικότητας & Αριστείας Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Ώρες/εβδομάδα
Πληροφορικής – Μαθαίνω να προγραμματίζω» Μ. Εξάρχου – Ε. Ράπτη 2 διδακτ. ώρες
Λέσχη φιλαναγνωσίας Ε. Ζήκου – Μ. Πετρίδου

 

2 διδακτ. ώρες
Ιταλικής γλώσσας & πολιτισμού

 

Β. Καλαντζή / Α. Ντόστα 2 διδακτ. ώρες
Μουσικής έκφρασης και δημιουργίας Κ. Μπεκιάρη

 

2 διδακτ. ώρες
Ζ on air: σχολικό ραδιόφωνο Ά. Μπουκουβάλα

 

4 διδακτ. ώρες
Φυσικές επιστήμες και νέα τεχνολογία Χ. Παντούλα 2 διδακτ. ώρες
Η γεωμετρία του Ευκλείδη με τεχνολογία (Β΄ τάξη) Μ. Παπαγεωργίου 2 διδακτ. ώρες
Η τέχνη του ευτελούς – δημιουργώ με απλά υλικά Κ. Σταύρου 2 διδακτ. ώρες
Αγγλικής γλώσσας (επίπεδο Β2) Ι. Τσιπλακίδης

 

2 διδακτ. ώρες

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/omili-dimiourgikotitas-aristias-scholiko-etos-2015-16/

Ιουλ 04 2015

Μεγάλοι Έλληνες της Μεγάλης Ελλάδας

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

«Μεγάλοι Έλληνες της Μεγάλης Ελλάδας»

Κατά τη σχολική χρονιά 2014-15 οι μαθητές του τμήματος Γ2 συμμετείχαν στο πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο  «Μεγάλοι Έλληνες της Μεγάλης Ελλάδας». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τις παρακάτω εκπαιδευτικούς: Παπαγεωργίου Μαρία ΠΕ03 (συντονίστρια) και Παντούλα Χριστίνα ΠΕ04, Ζήκου Ελένη ΠΕ02, Τόκη Βασιλική ΠΕ19 (συμμετέχουσες).

Στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές, μέσω της ομαδοσυνεργατικής διδακτικής μεθόδου, αναζήτησαν πληροφορίες για α) θέματα Μαθηματικών – Φυσικής μέσα από ιστορικές και κοινωνικές αναφορές/διασυνδέσεις με Κάτω Ιταλία- Σικελία, β) τους μεγάλους Έλληνες επιστήμονες που έδρασαν στην Κάτω Ιταλία και Σικελία από την κλασική αρχαιότητα (όπως ήταν π.χ. ο Συρακούσιος Αρχιμήδης, ο Πυθαγόρας με ιδιαίτερη μνεία στη Χρυσή Τομή και τις εφαρμογές της) μέχρι σήμερα, και γ) την ελληνική διάλεκτο της Κάτω Ιταλίας και τις ελληνόφωνες περιοχές της.

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους με το πρόγραμμα συνδέθηκαν και τα εκπαιδευτικά προγράμματα «Γλυπτά – Ιστορικά μνημεία του τόπου μου», «Ελληνόφωνες κοινότητες της Κάτω Ιταλίας» και Etwinning «Η Διαπολιτισμικότητα στον χώρο και τον χρόνο» των υπόλοιπων τμημάτων της Γ’ τάξης. Η καινοτόμα πρακτική μας εστιάστηκε στο να προσεγγιστεί το έργο διαθεματικά, εμπεριέχοντας ποικίλα γνωστικά αντικείμενα: Μαθηματικά, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Πληροφορική, Ιταλική Γλώσσα, Γαλλική γλώσσα και Εικαστικά παρέχοντας έτσι την ευκαιρία στους μαθητές να εμπλακούν σε ανάλογες δραστηριότητες. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με ομαδοσυνεργατικές ερευνητικές διαδικασίες με ποικίλη θεματολογία, αναζήτησαν πηγές βιβλιογραφίας-δικτυογραφίας,  αξιολόγησαν και οργάνωσαν πληροφορίες και μέσω βιωματικών δράσεων ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και κριτικής σκέψης. Έτσι, με τη μέθοδο project, εκπονήθηκαν οι εργασίες των μαθητών, οι οποίες παρουσιάστηκαν και αξιολογήθηκαν μέσω των ΤΠΕ.

 

Οι μαθητές και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε μία βιωματική-διαδραστική επαφή με αυτά τα στοιχεία στον ίδιο χώρο όπου δημιουργήθηκαν και όπως διατηρούνται στη σύγχρονη εποχή, με την πραγματοποίηση πολυήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής στην Κάτω Ιταλία και Σικελία (19-25 Μαρτίου 2015), με τη συμμετοχή σαράντα (40) μαθητών της Τρίτης τάξης. Το πρόγραμμα κάλυπτε περιηγήσεις σε κοιτίδες του ελληνισμού: αρχαιολογικούς χώρους – ιστορικές πόλεις – μυθολογικούς χώρους – επισκέψεις σε μουσεία και ναούς, συμμετοχή σε παραδοσιακά και σύγχρονα πολιτισμικά δρώμενα στις ελληνόφωνες περιοχές της Ιταλίας (επικοινωνία με τους κατοίκους της “Grecia Salentina” στα ελληνόφωνα χωριά Καλημέρα και Στερνατία, συνάντηση με μέλη του πολιτιστικού συλλόγου «ΧΩΡΑ-ΜΑ»).

Για το τέλος, αξίζει να σημειωθεί η άψογη συνεργασία με τους εμπλεκόμενους στο πρόγραμμα συναδέλφους, το έκδηλο ενδιαφέρον των μαθητών, καθώς και ο έγκαιρος και μεθοδικός σχεδιασμός των δράσεων σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Η συντονίστρια

Μ. Παπαγεωργίου

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/megali-ellines-tis-megalis-elladas/

Ιουν 29 2015

Αναλυτική βαθμολογία υποψηφίων εισαγωγικών εξετάσεων 2015

Οι βαθμολογίες των υποψηφίων μαθητών των εισαγωγικών εξετάσεων για το σχολικό έτος 2015-16, θα είναι διαθέσιμες από την Τρίτη 30/6/2015 στην ιστοσελίδα της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνδέονται με τους κωδικούς τους.

Από τη Διεύθυνση

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/analitiki-vathmologia-ipopsifion-isagogikon-exetaseon-2015/

Ιουν 29 2015

Ανακοίνωση για τους επιτυχόντες μαθητές των εισαγωγικών εξετάσεων 2015

Παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των επιτυχόντων μαθητών για την Α΄τάξη του σχ. έτους 2015-16, να επικοινωνήσουν με το σχολείο και να δηλώσουν τη β΄ ξένη γλώσσα επιλογής του παιδιού τους.
Οι γλώσσες επιλογής που διδάσκονται στο σχολείο είναι Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά.
Το σχολείο θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι 30/6/2015 και κάθε Πέμπτη του Ιουλίου και του Αυγούστου από 8:30 πμ. μέχρι 13:30 μμ.

Από τη Διεύθυνση

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/anakinosi-gia-tous-epitichontes-mathites-ton-isagogikon-exetaseon-2015/

Ιουν 27 2015

Αποτελέσματα εισαγωγικών εξετάσεων 2015

 

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα των εισαγωγικών εξετάσεων για το σχολικό έτος 2015-16 εδώ.

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/apotelesmata-isagogikon-exetaseon-2015/

Ιουν 25 2015

Τελετή αποφοίτησης Γ τάξης σχολικού έτους 2014 – 2015

Η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου της σχολικής χρονιάς 2014-15 θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015, ώρα 19:00 στο Καμπέρειο Θέατρο.

prosklisi_apofitisis2015

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/teleti-apofitisis-g-taxis-scholikou-etous-2015/

Ιουν 25 2015

Θεατρική παράσταση του Ομίλου Δημιουργικής γραφής και Θεάτρου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων και ο  Όμιλος «Εκφραστικής  Ανάγνωσης, Δημιουργικής Γραφής και Θεάτρου»  του σχολείου παρουσιάζουν το έργο «Η Κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος των θαυμάτων» την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015, ώρα 19:00 στο Καμπέρειο Θέατρο. Η παράσταση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της  Συνάντησης Μαθητικών Θιάσων  που οργανώνει το ΔΗ.ΠΕ.Θ. Ι. και μετά το πέρας της θα ακολουθήσει η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου της σχολικής χρονιάς 2014-15.

Το κείμενο του έργου αποτελεί καρπό της δημιουργικής εργασίας των μαθητών της Α΄ και της Β΄ τάξης  που συμμετείχαν στον Εκπαιδευτικό Όμιλο κατά το σχολικό έτος 2014-15 υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης καθηγήτριας, Άννας Μπουκουβάλα. Οι μαθητές, βιωματικά μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και το θεατρικό παιγνίδι, διερεύνησαν τις μεθόδους  με τις οποίες θα μπορούσαν  να  διαγράψουν  έναν ρόλο, τον τρόπο με τον οποίο οι διαφορετικοί ρόλοι μπορούν τελικά να συνδυαστούν και να αλληλεπιδράσουν δημιουργώντας δράση και τελικά ό,τι συνέλαβαν  ως ιστορία δοκίμασαν να το μετατρέψουν σε λιτό και περιεκτικό θεατρικό λόγο.

Έμπνευση άντλησαν από τη ζωή τους, και πιο συγκεκριμένα από το επίκαιρο για εκείνους θέμα της εφηβείας, των προβλημάτων της και προβληματισμών τους πάνω σ” αυτό. Θεατρικό καμβά, από όπου ξεπήδησαν οι χαρακτήρες του έργου, αποτέλεσε το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας, με τους συμβολισμούς του, σε συνομιλία με το εξίσου γνωστό κι αγαπημένο έργο του Λ. Κάρολ, Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

prosklisi_apofitisis2015

afisa_apofitisis2015

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/theatriki-parastasi-tou-omilou-dimiourgikis-grafis-ke-theatrou/

Ιουν 24 2015

Λύκεια φοίτησης των μαθητών του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2015-16

Μπορείτε να δείτε τα Λύκεια στα οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2015-16 εδώ.

 

 

.

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/likia-fitisis-ton-mathiton-tou-scholiou-mas-gia-to-scholiko-etos-2015-16/

Ιουν 23 2015

Οι υδάτινοι όγκοι της Ηπείρου

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής

  1. Τίτλος του προγράμματος:

«Οι υδάτινοι όγκοι της Ηπείρου: φύση, οικολογικοί κίνδυνοι, παράδοση και πολιτισμός»

  1. Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:

Τσιπλακίδης Ιάκωβος (ΠΕ06) και Μπεκιάρη Καλλιόπη (ΠΕ16)

  1. Τμήμα: Β4
  2. Συνοπτική περιγραφή:

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2014-2015 και εντάσσεται στη θεματολογία: «Η έννοια της Διατήρησης του Φυσικού Περιβάλλοντος».

  1. Στόχοι του προγράμματος:

(α) Γνωριμία των μαθητών με το φυσικό περιβάλλον της Ηπείρου, και ειδικότερα τους ποταμούς και τις λίμνες, συνειδητοποίηση της σχέσης ανάμεσα στον άνθρωπο και το φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον. Στο επίπεδο στάσεων και αξιών, ανάπτυξη στάσης υπευθυνότητας απέναντι στη φύση, (β) έκφραση των συναισθημάτων των μαθητών για το περιβάλλον και προβληματισμός για αυτό, (γ) παροχή γνώσεων σχετικά με τους κινδύνους που απειλούν τους υδάτινους όγκους της Ηπείρου, διαπίστωση δυνατοτήτων παρέμβασης για την προστασία τους, (δ) συνειδητοποίηση της σύνδεσης ανάμεσα στο φυσικό περιβάλλον, την παράδοση, τον πολιτισμό και τη μουσική, (ε) αξιοποίηση βιβλίων από τη σχολική βιβλιοθήκη, κριτική ανάγνωση και δημιουργική γραφή, (στ) χρησιμοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για παιδαγωγικούς στόχους, (ζ) εξοικείωση με την εργασία σε ομάδες, τη συλλογή πληροφοριών από διάφορες πηγές (π.χ. διαδίκτυο, βιβλιοθήκη) και την κριτική επεξεργασία πληροφοριών.

  1. Θέματα/ζητήματα που διερευνήθηκαν

(α) Εξερευνώντας το Περιβάλλον, (β) Υδάτινο Περιβάλλον (Ποτάμια –Λίμνες), (γ) Τα γεφύρια της Ηπείρου, (δ) Τα γεφύρια των Ζαγοροχωρίων, (ε) Τα πουλιά που ζουν στο νερό, (στ) Ζαγοροχώρια-ένας ταξιδιωτικός οδηγός

  1. Μεθοδολογία υλοποίησης:

Για την υλοποίηση του προγράμματος αξιοποιήθηκε παιδαγωγικά η ακόλουθη μεθοδολογία: (α) εργασία σε ομάδες για την υλοποίηση project, (β) διαθεματική, βιωματική, διερευνητική προσέγγιση, (γ) βιβλιογραφική έρευνα, (δ) έρευνα πεδίου (επίσκεψη στο Κέντρο Πληροφόρησης Λίμνης Παμβώτιδας).

Το πρόγραμμα χαρακτηρίστηκε από την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών και το ενδιαφέρον τους για τις δραστηριότητες του προγράμματος.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/i-idatini-ogki-tis-ipirou/

Ιουν 23 2015

Hμερίδα «Η Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση» – Διάχυση αποτελεσμάτων

Την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015 η Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ηπείρου διοργάνωσε Ημερίδα Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Δράσεων με θέμα «Η Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση». Στην ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Grand Serai, στα Ιωάννινα, συμμετείχαν δύο εκπαιδευτικοί από το σχολείο μας: η κ. Ελένη Γκαδρή, καθηγήτρια Γερμανικών και η κ. Ελένη Χαρτζάβαλου, καθηγήτρια Γαλλικών.

 

Η κ. Ελένη Γκαδρή παρουσίασε τις δράσεις ΚΑ1 «Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης» και ΚΑ2 «Συνεργασίες για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών – Στρατηγικές συμπράξεις – Εταιρικές σχέσεις μεταξύ σχολείων» του προγράμματος Erasmus+, οι οποίες υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015.

imerida_gadri

Η κ. Ελένη Χαρτζάβαλου παρουσίασε το eTwinning πρόγραμμα συνεργασίας μεταξύ δώδεκα Ευρωπαϊκών σχολείων με τίτλο «Οδυσσέας 2014», το οποίο εκπονήθηκε τη σχολική χρονιά 2013-14 και απέσπασε το 1ο Βραβείο Γαλλικής Γλώσσας στα πλαίσια των Ευρωπαϊκών βραβείων 2015.imerida_xartzavalou

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://gym-zosim.ioa.sch.gr/wp/hmerida-i-evropaiki-diastasi-stin-ekpedefsi-diachisi-apotelesmaton/

Παλαιότερα άρθρα «

Φέρε περισσότερα στοιχεία